Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
George Prăjescu
719
Echipamentul de deplasare roz și violet al echipei naționale de fotbal a Germaniei, produs de Adidas, a stârnit inițial critici la prezentare, dar a devenit ulterior un succes surprinzător la Euro 2024. Acesta a adus o notă de culoare și energie în tribunele meciurilor gazdelor.
Potrivit purtătorului de cuvânt al Adidas, Stefan Pursche, echipamentul roz s-a vândut "aproape la fel de bine" ca tricoul alb tradițional al Germaniei, care este echipamentul de casă obișnuit. În mod normal, patru din cinci tricouri vândute sunt cele de acasă, însă echipamentele roz au echilibrat acest raport și au cunoscut un succes "excepțional". Pursche a menționat că cererea uriașă a făcut din echipamentul roz "cel mai bine vândut echipament de deplasare al Germaniei din istorie".
Această popularitate neașteptată a echipamentului de deplasare roz subliniază puterea impactului vizual și emoțional pe care o poate avea o schimbare de design în rândul fanilor de fotbal. Chiar dacă inițial a fost luat în derâdere, acest echipament a reușit să câștige inimile suporterilor și să devină un simbol al turneului Euro 2024 pentru echipa Germaniei.